Obserwatorzy

Pusta miska

PustaMiska - akcja charytatywna

sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki

Dzisiaj od samego rana spotkała mnie miła niespodzianka.
Dzieciaki mnie obudziły i dostałam od nich po pięknej różyczce.
dodatkowo od Nikoli dostałam piękne serduszko robione przez nią osobiście :)


a teraz dla mojej kochanej mamusi ( i wszystkich mam na świecie )


"Za Twe troski,trudy,poświecenia
Za Twą miłość matczyna nigdy nie zachwianą
mogę tylko Twą szyję otoczyć ramieniem
i szepnąć Ci do ucha :DZIĘKUJĘ CI MAMO!"




1 komentarz:

  1. ...i popłakałam się po przeczytaniu tego wierszyka... jakaś dziś jestem rozmazana ;))
    Serduszko od Niki jest przecudne!!!!!!!!!!!!!! Może niech Ona zajmie się rękodziełem? Ma talent!! :)
    Wszystkiego naj naj naj najlepszego kochanie! :***

    OdpowiedzUsuń